Los Desarrolladores de Dead Island Envian Versión Equivocada a Steam /Facepalm

Estoy muy seguro que la cabeza de más de uno va a rodar en Deep Silver. Resulta que de alguna manera se han encargado de enviar la versión equivocada del juego a los servidores de Steam, suministrándole a todos aquellos usuarios de esta plataforma con una versión especial para los desarrolladores, lleno de bugs, problemas con las partidas guardadas y noclip activable con tan solo presionar Y, que vergonzoso.

En serio, ¿Quién se encarga de estas cosas que puede ponerla así tan feo? ¿Estaban viendo Breaking Badmientras mandaban el archivo e hicieron click 2 pixeles mas a la izquierda mandando el archivo equivocado?

Ya la compañía se pronuncio oficialmente, pidiendo disculpas y subiendo ya la versión correcta para que se la re-bajen y prometen compensar a los jugadores afectados, tal vez con algún DLC gratis o algo parecido, también sacaron una lista de los bugs corregidos por un reciente patch, que se la dejo aquí para los que estén interesados.

Dead Island es un mixto de RPG y Acción, tomo a la industria de sorpresa con un brillante trailer que elevo el hype del juego hasta niveles imposibles (Tal vez merece su propio post de lo bueno que es, mas abajo se los dejo) en donde la meta es escapar de una isla infectada de zombies, soporta juego cooperativo de 4 personas. Lo puedes encontrar en Xbox360, PS3 y PC.

Dead Island Patch Notes

Multiplayer and Matchmaking improvements
·        Maps are now correctly synchronized when player joins during map loading
·        Games now filter correctly in lobby
·        After joining a coop game enemies now spawn correctly

User guidance improved. (Quest guidance, UI, shop)
Additional Interface polishing
·        Map tracking now works correctly after loading checkpoints
·        Health and stamina bars of enemies now display correctly in coop.
·        Locations of invisible NPCs are no longer shown
·        More than one player can now use the same ladder simultaneously
·        Focus on items in shops is not changing after operation (sell, buy)
·        Additional Interface polishing
·        Fixed displaying gather rings near some door

Player death behavior improved
·        Respawn position now saved when playing in cooperative mode
·        If player dies whilst inside vehicle, menu will now be hidden

Save game mechanics extended
·        Added distinction between quest checkpoints and other saves

Minor animation fixes
·        AI animation now displays correctly after fast travel or travel through portals

AI improvements
·        Improved enemy awareness (zombies)
·        Enemies reaction to fire adapted
·        Enemies are now able to successfully reach player on some arenas
·        Shooting enemies no longer spawn infinitely

Balancing changes in difficulty
·        Item level will be calculated correctly when playing in second playthrough
·        Kick interrupting reload now adapted; after clip is inserted reload is treated as successful
·        Health regeneration is now disabled during grab.
·        More HP for all escorted NPCs
·        Removed all instances of Butcher during escorts
·        Purna can gain bonus rage from both “Grim Inspiration” and “Inspiring Kick”
·        Only “Walker” type enemies increase the extra XP of the “Combo” skill from Xian’s Survival skill tree

Pause Option added
·        Added information about players requesting pause (Co-op)

Looting rules improved
·        Thrown items now cannot be picked up by another player for 5 minutes.
·        Items from just-opened containers cannot be picked up by another player for 5 seconds.

Minor graphical glitches fixed.
·        Rectified occasional graphical glitch with NPC’s hands bending awkwardly
·        Animations now display correctly when trading
·        Stomper animation now displays correctly when same target is hit by another player

Sound bugs fixed
·        Volume of pickup’s engine has been increased

Quest bugs removed
·        All side quests in Laboratory can now be successfully completed
·        Potential walkthrough blocker removed when quest “Knockin’ on Heaven’s Door” is completed before talking to Dominik during “On the air” quest

Publicado el septiembre 6, 2011 en Todas, Videojuegos y etiquetado en , , , , , . Guarda el enlace permanente. Deja un comentario.

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